субота, 2 березня 2019 р.

Згідно Концепції нової української школи вчитель не є дієвою особою в освітньому процесі,а фасилітатором ідей.Саме впровадження новітніх технологій забезпечує розвиток професійної компететності педагогів.Метою і завданнями моєї програми саморозвитку є:
- формувати власні комунікативні компетентності;
- вдосконалювати навички іншомовного спілкування;
- впроваджувати професійну діяльність інновації для професійного вдосконалення;
- здійснювати комплексний підхід до формування професійної компетентості,яка сприяє саморозвитку і самовдосконаленню;
- застосовувати на уроках інтерактивні форми та методи роботи,як шлях підвищення мотивації до вивчення німецької мови;
- освоювати презентації та методики педагогів,науковців.
В ході освітнього процесу ознайомилася та апробувала такі техногології як:
- критичне мислення
- проектна технологія
- біоадекватна технологія
Біоадекватна технологія включає в себе розвиток творчого мислення здобувачів освіти.Це модель інновацій.Активізація творчої і емоційної сфери учнів є її відмінною рисою.Ця методика орієнтована на розвиток цілісного мислення учнів.При її використанні підключаються всі канали сприйняття інформаціїї,що робить процес викладання досить ефективним.
За формою дана методика - релаксаційно-актвна.Етапи релаксації (накопичення інформаціїї,робота правої творчої півкулі)чергуються з етапами активності(тренування лівої півкулі:логіка,аналіз,синтез інформації).Вона поєднала у собі різні підходи до викладання,які існували раніше.Про цілісне формування людської особистості в процесі її виховання говорив відомий педагог К,Д.Ушинський:"діти мислять формами,фарбами,звуками,відчуттями взагалі".
Усі біоадеватні уроки закінчуються творчим завданням.Такі уроки більш яскраві,цікаві,оригінальні,викликають радість і задоволення в учнів.Іде постійний розвиток творчого мислення  школярів.Релаксація заспокоює дітей,а атмосфера на уроках дружня і тепла.
Головним своїм завданням я вважаю застосування таких прийомів навчання,що сприяють підтриманню інтересу школярів до іноземної мови,допомагають залучити всіх дітей до мовленнєвої діяльності,підвищують ефективність уроків.До них належать:навчальні ситуації,мовна зарядка,ігри,бесіди на теми,повязані з інтересами учнів.
Моїм завданням є також не лише дати учням мовну підготовку,але й зорієнтувати їх на використання німецької мови в житті.На допомогу у цьому приходить компютер,який дає змогу отримати різноманітну іфнормацію.Використання ІКТ на уроці німецької мови оптимізує освітній процес і підвищує мотивацію до навчання.Тому на домашнє завдання учням я даю переважно творчі завдання із використанням ІКТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар